2015-03-01

Bevezető rész

Vigyázz! - kiáltottam oda társamnak, miután megpróbálták hátulról megtámadni.
- Kösz! - kiáltott vissza, és folytatta tovább a harcot.
Jelenleg egy házban vagyunk, az itt lakókat kell elpusztítanunk. Erős ellenfelek, de nálunk nem erősebbek! Ellenségem megpróbált belém döfni egy kést, de én gyorsabb voltam, kicsavartam a kezét, elvettem a kést tőle, és átszúrtam a szívét. Rángatózott még párat, utána már nem mozdult. Amint visszatértem a bambulásból, mentem segíteni a társamnak, miután ketten támadtak rá. Leszedtem róla az egyiket, és a falhoz vágtam. Egy ideig püföltem, de kezdtem fáradni, így elkezdtem a szememmel keresni egy éles tárgyat. Ami a legközelebb volt, az-az a kés, amit átszúrtam az egyikőjük szívén. Ellenségemet ledobtam a földre, közben kihúztam halott ellenségemből a kést, és azzal rontottam az élőnek. Közben a barátom leterítette a másikat. Egy adott pillanatban felrántottam a földről és ismét a falnak nyomtam harcos társamat, és elvágtam a torkát. Egy ideig még állt a lábán, és a nyakát szorította, megpróbálva elzárni az utat a vér elől, de nem járt sikerrel, így élettelenül terült el a földön.
- Hát ezeknek annyi! - mondtuk egyszerre.
- Menjünk vissza!
- Benne vagyok. A főnök biztos örülni fog!

 - Sikerült elintézni őket? - kérdezte a főnökünk.

- Mindegyiket, uram!
- Rendben. Menjetek pihenni, ugyanis ma még sok mindent kell elintéznünk!

Bólintottunk, elköszöntünk tőle, és elmentünk. Már majdnem elaludtam, amikor kopogtak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése