2015-03-01

Bevezető

Sziasztok! Igen, igen, ismét egy új blog, javíthatatlan vagyok. Azzal kezdeném, hogy az előző blogomat -Én és az Életem- kitöröltem, ugyanis senki sem írt sehol üzenetet, hogy esetleg szeretné átvenni a blog vezetését, szerkesztését. Sajnálom, hogy ez lett a vége, ugyanis annál a blognál is úgy kezdtem, hogy 'na, majd ezt a blogot be fogom fejezni!', de hát, ebből sem lett semmi. De ez most tényleg meg fog változni, ígérem! Ugyanis, elkezdtem egy újabb blogot, ami az én agyzsigereimet is leköti, és egy 'kicsit' másabb stílust vesz át, mint az eddigi blogjaim, a sok ezer blogoldalon, ahová beregisztráltam:)). Nem tudom, hogy mennyire szeretitek a misztikus történeteket, mindenesetre, ez most az lesz. Így ezt a blogot azoknak küldöm, akik szeretik a szerelmes, misztikus lényekkel teli, érzelgős blogokat/ könyveket/novellákat stb., stb.. Talán ez az első blogom, amit nagy élvezettel írok.. Próbáltam egy kis humort is belecsempészni, de a vicceim - amiket ne aggódjatok, nem kell olyan sokáig olvasnotok, ugyanis egy idő után valahogy mindig elmegy a blogjaimon humor, ezt már megfigyeltem - eléggé laposak lesznek. Ahogy elolvastam azt, amit idáig írtam, rá kellett, hogy jöjjek, a történet eléggé lassan indul be szerintem, ami miatt előre is bocsánatot kérek, de ez most így alakult. Na, mindegy, gondoltam tájékoztatlak titeket ezekről a dolgokról a bloggal kapcsolatban. Ja, és még valami: A blog első kb. 10 részét már előre megírtam, így ha valami nem tetszik a történetben, akkor sajnálom, de már nem tudok rajta változtatni. Ettől a blogtól kezdve felhagyok az olyan ígéretekkel, hogy mindennap lesz rész, de megpróbálom tartani azt, hogy minden héten legyen egy rész - nem ígérem, hogy minden héten ugyanazon a napon lesz -. Esetleg arról is lehet szó, hogy egy héten két rész lesz, bár ez attól függ, hogy mennyire leszek elfoglalt. Na, mindegy, a lényeg az, hogy egy héten egy rész garantált. Na de csak ennyit akartam, előre is jó olvasást a bloghoz! :)) UI: Ha tetszeni fog a blog, akkor kérlek, majd ajánljátok a barátaitoknak is! :)) UUI: Ma négy bejegyzést fogok feltenni: a bevezetőt, a prológust, a bevezető részt és az első 'normális' részt! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése